FAQ

Co muszę zrobić aby móc wziąć udział w licytowaniu?

Aby wziąć udział w licytacji muszą się państwo zarejestrować na naszej stronie internetowej. W następnej kolejności trzeba przejść dwustopniowa weryfikacje (mailowa i telefoniczną), po czym otrzymują państwo dostęp do strony i uprawnienia do obstawiania.

Czy istnieje możliwość anulowania złożonej oferty.

Istnieje możliwość anulowania oferty, w zakładce Twoje aukcje znajduje, się opcja odwołaj. W przypadku zakończenia licytacji i złożenia przez nas oferty na stronie ubezpieczalni nie ma możliwości wycofania się z licytacji i oferta jest wiążąca.

Czy muszę wpłacić depozyt lub kaucję?

Nie wymagamy depozytu ani kaucji.

Ile trzeba czekać na potwierdzenie wygranej?

Potwierdzenie wygranej licytacji uzależnione jest od ubezpieczalni, na której aukcja się znajduje. Każda firma ubezpieczeniowa posiada własne zasady i standardy. Pierwszym potwierdzeniem, które użytkownik naszego portalu otrzymuje, jest e-mail z potwierdzeniem wygranej wewnętrznej licytacji w naszym serwisie (nie oznacza to wygrania licytacji w serwisie ubezpieczalni). Następnie w imieniu klienta składamy ofertę na stronie ubezpieczalni i w przypadku:

Ubezpieczalnia SCC – zaraz po zakończeniu aukcji na stronie ubezpieczyciela mamy informacje, na którym miejscu uplasowała się oferta. W przypadku zajęcia miejsca od 1 do 10 informujemy o tym państwa mailowo. W przypadku zajęcia dalszych miejsc nie wysyłamy potwierdzenia e-mail. W 99% e-mail o zajętym miejscu wysyłamy do 2h od zakończenia licytacji. Kolejnym krokiem jest otrzymanie przez nas odbioru na pojazd, na co ubezpieczalnia daje sobie czas do 21 dni. Dopiero otrzymanie odbioru oznacza zakup pojazdu.

Ubezpieczalnia Restwert – w tej ubezpieczalni po zakończeniu aukcji dostajemy informacje o tym, czy pojazd jest w budżecie, znalezienie się pojazdu w budżecie oznacza pierwsze miejsce w licytacji. Do 2h informujemy o tym klienta. Kolejnym krokiem jest otrzymanie przez nas odbioru na pojazd, na co ubezpieczalnia ma czas 30 dni. Dopiero otrzymanie odbioru oznacza zakup pojazdu.

Ubezpieczalnia AXA – w tej ubezpieczalni po zakończeniu aukcji dostajemy informacje o tym, czy wygraliśmy licytacje, jeżeli wygraliśmy, dana aukcje odbiór na pojazd dostajemy w ciągu 1 dnia. Dopiero otrzymanie odbioru oznacza zakup pojazdu.

Ubezpieczalnia Allianz – po złożeniu oferty na stronie ubezpieczyciela, po zakończeniu licytacji nie wiemy, na którym skończyliśmy miejscu, Allianz na odpowiedz i danie odbioru na pojazd ma 30 dni.

Jakie są opłaty za transport?

Koszt sprowadzenia samochodu osobowego waha się od 1700 do 2500 w zależności od miejsca, w które ma zostać dostarczony w Polsce. Pojazdy takie jak busy, maszyny rolnicze, rowery, samochody ciężarowe cena jest ustalana indywidualnie.

Na czym polega aukcja kopertowa?

Aukcje kopertowe — Ten typ licytacji polega na złożeniu oferty cenowej (we frankach szwajcarskich) na dany pojazd. Oferta nie jest dostępna dla innych użytkowników portalu autaswiss24.pl. Po zakończeniu licytacji osoba która złożyła najwyższą ofertę cenowa jest informowana mailowo o tym ze zajęła pierwsze miejsce w wewnętrznej licytacji na stronie autaswiss24.pl można sprawdzić to również w zakładce Twoje Aukcje w swoim koncie w naszym serwisie. Następnie w imieniu klienta składamy najwyższą ofertę na stronie ubezpieczalni.

Skąd pochodzą auta dostępne do licytacji w Waszym serwisie?

Auta które znajdują się w naszym serwisie pochodzą tylko i wyłącznie ze stron firm ubezpieczeniowych operujących na terenie Szwajcarii. Zdjęcia i opisy przedstawione na stronach są wykonane przez rzeczoznawcę zatrudnionego przez ubezpieczalnie.

W jakiej walucie odbywają się płatności?

Płatności odbywają się we frankach szwajcarskich.